مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 22:372022-04-13سياسي

لزوم طراحی لباس مطابق با زیست بوم عفیفانه


دبیر شورای فرهنگ عمومی، دسترسی به پوشاک عفیفانه زیبا و ارزان را یکی از رویکردهای زیست بوم عفیفانه دانست و متذکر شد: متاسفانه هم برای بانوان و هم برای آقایان پوشاک مطابق با زیست عفیفانه کمتر در دسترس است.

- سید مجید امامی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان، با اشاره به توجه دولت سیزدهم به مسئله فرهنگ و شورای فرهنگ عمومی، اظهار کرد: خانواده یکی از ساحات مهم در نظام فرهنگی ایران است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با جدیت تحقق اهداف عالیه انقلاب و نظام اسلامی را دنبال می کند، افزود: نقش آفرینی مردم در برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی مورد توجه دولت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گیلان، با تاکید بر لزوم حفظ اصالت های فرهنگی، تصریح کرد: مدیریت فرهنگی جامعه باید پیوسته مورد رصد و پایش و نظرت قرار گیرد.

امامی، از شهید میرزا کوچک جنگلی به عنوان قهرمان گیلان و ایران یاد کرد و گفت: برگزاری کنگره ملی میرزا به عنوان یکی از اسطوره های معاصر ایران در دستور کار قرار دارد و باید به معرفی شخصیت والا و مجاهدت های این روحانی مبارز بپردازیم.

وی نسل جوان و نوجوان را نیازمند آشنایی با قهرمانان واقعی ملی و مذهبی دانست و تصریح کرد: باید از زیست بوم تاریخی و فرهنگی و دینی برای معرفی قهرمانان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم طراحی لباس مطابق با زیست بوم عفیفانه

لزوم طراحی لباس مطابق با زیست بوم عفیفانه