مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 22:372022-04-13سياسي

تقویت و ترویج جلسات قرآنی عظیم ترین زیرساخت برای مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن است


مدیرعامل بنیاد خاتم الوصیا کشور گفت: تقویت و ترویج خانه های قرآنی و جلسات قرآن در محلات و منازل عظیم زیرساخت و بمانند سنگر برای مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیداحمد عبودتیان عصر امروز در همایش مربیان جلسات خانگی قرآنی در استان گلستان اظهار کرد: اگر به بیماری شیوع کرونا دقت کنید و با توجه به سخنان دشمنان متوجه می شوید که شیوع این ویروس دست ساز برای محدود کردن و از بین بردن هرگونه اجتماعات اسلتمی مانند جلسات قرآن، نمازجمعه، حج و حتی صله رحم و دید و بازدیدهای عید از سوی دشمنان است.

وی تصریح کرد: دشمن با ظرافت و دقت طراحی های خود را به مرور زمان اجرا می کند، به طور مثال با شیوع این ویروس به گونه ای برنامه ریزی شده که خانواده ها خود برای فرزندان گوشی و تبلت و امکانات لازم برای ورود به فضای مجازی را تهیه کنند تا از این طریق دشمن بتواند به راحتی انهدام خانواده را نشانه گیرد.

  مدیر عامل بنیاد خاتم الوصیا کشور خاطرنشان کرد: دشمن جنگ خود را در مواجهه با ما شروع کرده و با تک تک این سلول ها تلاش دارد تا مرکزیت خانواده را منهدم کرده و از بین ببرد.

وی ادامه داد: انزواگرایی و دوری فرد از اجتماع در گام نخست و ارتباط غیرحقیقی و مصنوعی از واقعیت در گام بعدی از ترفند دشمن بوده تا بتواند با دست گرفتن سرخط مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت و ترویج جلسات قرآنی عظیم ترین زیرساخت برای مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن است

تقویت و ترویج جلسات قرآنی عظیم ترین زیرساخت برای مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن است