مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 22:522022-04-13سياسي

بهره مندی 66 هزار روستایی کردستان از آب شرب سالم


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: با اجرای طرح آبرسانی به 169 روستا بیش از 66 هزار نفر از اهالی روستاهای استان از آب شرب سالم بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیدصادق حسینی چهارشنبه شب در مراسم آغاز به کار آبرسانی به 169 روستای استان که با حضور مسئولان استانی در روستای ینگیجه مریوان برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای سال و در ماه مبارک رمضان خدمت به مردم افتخاری است که نصیب مسئولین شده است.

وی افزود: بنا بر تأکید و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای امنیت، آسایش و رفاه مردم همه دستگاه های اجرایی در کشور موظف هستند در حیطه مسئولیت و کاری خود خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهند.

سردار حسینی گفت: سپاه هم بنابر تأکیدات فرمایشات فرمانده کل قوا و سلسله مراتب هر آنچه که در توان دارد در ظرفیت های که در سپاه موجود است را در موضوعات مختلف برای خدمت به مردم به کار می گیرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان داشت: در نقاط مختلف استان تلاش های زیادی برای مردم صورت می گیرد که یکی از آنها بحث امنیت است که در این حوزه فعالیت وسیعی صورت گرفته است که این آرامش ماحصل تلاش همه دستگاه هاست.

سردار حسینی گفت: سپاه در موضوعات مختلف توفیق خدمت رسانی به مردم را داشته است که از این جمله مبارزه همه جانبه با ویروس منحوس کرونا بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 66 هزار روستایی کردستان از آب شرب سالم

بهره مندی 66 هزار روستایی کردستان از آب شرب سالم