مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 23:022022-04-13سياسي

علی رهبری با ارکستر فیلارمونیک زاگرب به تهران می آید؟


علی رهبری که به تازگی اثر «چنین گفت زرتشت» را در 150 سالگی تأسیس ارکستر فیلارمونیک زاگرب به روی صحنه برده است، درباره احتمال برگزاری این اثر در تهران می گوید: - علی رهبری که به تازگی اثر چنین گفت زرتشت را در 150 سالگی تأسیس ارکستر فیلارمونیک زاگرب به روی صحنه برده است، درباره احتمال برگزاری این اثر در تهران می گوید: چه جایی بهتر از ایران برای اجرای این اثر؟ با کمال میل علاقه دارم که این قطعه در تهران اجرا شود.

او ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم سفیر کرواسی در تهران با بنیاد رودکی در ارتباط است و به مناسبت سی امین سالگرد همکاری ایران و کرواسی از من خواسته شده که این اثر را به همراه ارکستر فیلارمونیک زاگرب و گروه کر به مدت چند شب در تهران اجرا کنیم که احتمالا این امر عملی شود.

علی رهبری ـ رهبر ارکستر بین المللی و آهنگساز ـ پس از اعلام این خبر، طی گفت وگویی به تشریح فعالیت های اخیر خود پرداخت.

او در ابتدا درباره کنسرت اخیر خود در زاگرب که قطعه چنین گفت زرتشت را به همراه ارکستر فیلارمونیک این شهر و گروه کر اجرا کرده است، گفت: قبلا مدیر هنری ارکستر فیلارمونیک زاگرب بوده ام و مرا می شناسند، به همین جهت از من و آقای رضا فکری با اخذ قرارداد دعوت شد که در 150 سالگی تأسیس این ارکستر قطعه چنین گفت زرتشت را اجرا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی رهبری با ارکستر فیلارمونیک زاگرب به تهران می آید؟

علی رهبری با ارکستر فیلارمونیک زاگرب به تهران می آید؟