مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 23:022022-04-13اقتصادي

60 هزار قلم کالا به لیست کالاهای مشمول کاهش قیمت افزوده می شود


مدیرعامل سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان گفت: 60 هزار قلم کالا به لیست کالاهای مشمول کاهش قیمت افزوده می شود که آثار مثبتی در سبد معیشتی خانوار خواهد داشت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، عباس تابش ظهر امروز در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در ساوه گفت: بزودی و طبق بررسی های انجام شده در جلسات حدود 60 هزار قلم کالا به لیست کالاهای مشمول کاهش قیمت افزوده می شود که آثار مثبتی در سبد معیشتی خانوار خواهد داشت.

وی یکی از اهداف سفر خود به ساوه را بررسی نحوه قیمت گذاری روی کالاهای تولیدی و تنظیم بازار عنوان کرد و افزود: در این بازدید به مدیران صنایع که فرمول قیمت گذاری را رعایت نکرده بودند اطلاعات لازم داده شد و در همان خط تولید قیمت ها را اصلاح کردیم.

معاون وزیر صنعت شهرستان ساوه را قطب صنعت و کشاورزی کشور دانست و بیان کرد: شهرستان ساوه در زمینه فرآوری تولیدات کشاورزی و استقرار صنایع مستعد است و وزارت صمت نیز در راستای تحقق شعار سال در چارچوب قانون در کنار تولیدکنندگان خواهد بود.

تابش درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده را از ابتدای اردیبهشت الزامی دانست و گفت: همه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در فروشگاه ها و خرده فروشی ها ملزم به درج قیمت هستند و با نظارت هایی که صورت خواهد گرفت ثبات قیمت و جلوگیری از افزایش بی روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار قلم کالا به لیست کالاهای مشمول کاهش قیمت افزوده می شود

60 هزار قلم کالا به لیست کالاهای مشمول کاهش قیمت افزوده می شود