مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 23:272022-04-13سياسي

فاتحی: زنان در جایگاه های حساس دولت حضور ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاتحی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در ضیافت افطاری رییس جمهور با نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی گفت: - عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: در بحث تئوری از زنان انتظار یک اَبر زن را داریم که هم تحصیل کرده باشد و فعال اجتماعی و هم مادری موفق با چندین فرزند؛ اما در عمل در جایگاه های حساس حضور ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاتحی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در ضیافت افطاری رییس جمهور با نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی گفت: در بحث تئوری ما از زنان انتظار یک اَبر زن را داریم که هم تحصیل کرده باشد و فعال اجتماعی و هم مادری موفق با چندین فرزند.

اما در عمل در جایگاه های حساس حضور ندارند.

متن سخنرانی نماینده دفتر تحکیم وحدت به شرح زیر است:عدم درک کامل و نبودن برنامه ریزی در حوزه زنان:اولین گام برای حل گره های این حوزه، وجود نگرش و فهم صحیح در آن است.

برای مثال در جمهوری اسلامی جایگاه مشخصی برای بانوان تعریف نشده است، در بحث تئوری ما انتظار یک اَبر زن از او داریم که هم تحصیل کرده باشد و فعال اجتماعی و هم مادری موفق با چندین فرزند.

اما در عمل در جایگاه های حساس حضور ندارند و ما هنوز باید اثبات کنیم که حضور زنان یک نیاز مهم و پراهمیت است که تبعات نبودن شان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاتحی: زنان در جایگاه های حساس دولت حضور ندارند

فاتحی: زنان در جایگاه های حساس دولت حضور ندارند