مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 00:022022-04-13سياسي

شروع مجدد فعالیت سفارت ایران در اوکراین


سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و اوکراین اعلام کرد: امیرعبداللهیان شروع مجدد فعالیت سفارت در ⁧‫‬⁩کی یف را اعلام و خواستار تامین امنیت کامل دیپلمات های ایرانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اوکراین در توییتی با اشاره به گفتگوی تلفنی روز چهارشنبه وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و اوکراین نوشت: حسین امیرعبداللهیان و دیمیترو کولبا تلفنی گفتگو کردند و در این گفتگوی تلفنی وزیر خارجه کشورمان ضمن ابراز مخالفت مجدد با هرگونه جنگ و خونریزی، حضور سفیر جمهوری اسلامی ⁧‫ایران‬⁩ و شروع مجدد فعالیت سفارت در ⁧‫‬⁩کی یف را اعلام و خواستار تامین امنیت کامل دیپلمات های ایرانی شد.

وی همچنین افزود: وزیر خارجه کشورمان همچنین آمادگی ایران برای اعزام تیم پزشکی و کمک های و بشردوستانه به ⁧‫اوکراین‬⁩ را علام و خبر روزنامه گاردین مبنی بر ارسال تسلیحات ایرانی به روسیه را ساختگی و غیر واقعی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دیمیترو کولبا وزیر خارجه اوکراین روز (چهارشنبه) در توییتی از گفت وگوی تلفنی با همتای ایرانی خود خبر داد و نوشت: با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه (جمهوری اسلامی ایران) گفت وگوی تلفنی داشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع مجدد فعالیت سفارت ایران در اوکراین

شروع مجدد فعالیت سفارت ایران در اوکراین