مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 04:372022-04-14اقتصادي

بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بخش مرکزی و روداب نرماشیر


رییس اداره دامپزشکی نرماشیر از بازدید مشترک نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بخش مرکزی و روداب شهرستان نرماشیر خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس اداره دامپزشکی نرماشیر از بازدید مشترک نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بخش مرکزی و روداب شهرستان نرماشیر خبر داد.

فیروزه زارع پور رییس اداره دامپزشکی نرماشیر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز گفت: طرح تشدید نظارت که از 14 اسفند ماه سال 1400 آغاز شده است به منظور تأمین امنیت غذایی روزه داران و سلامت جامعه تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد .

وی همچنین اظهار داشت: نظارت بهداشتی و ارتقاء امنیت غذایی جامعه یکی از رسالت های اداره دامپزشکی می باشد و کارشناسان نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی این اداره به صورت روزانه و در قالب اکیپ های نظارتی بهداشتی و طرح تشدید نظارت، مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی، رستوران ها، تالارها،کبابی ها و.

را از نظر بهداشتی رصد می نمایند.

زارع پور در ادامه افزود: از دیگر اقدامات اداره دامپزشکی به منظور انجام همکاری های بین بخشی، درخصوص نظارت بهداشتی در شهرستان، اجرای گشت های نظارتی مشترک با سایر دستگاه های متولی سلامت جامعه می باشد که در این راستا بازدید مشترک از تمامی واحدهای توزیع کلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بخش مرکزی و روداب نرماشیر

بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بخش مرکزی و روداب نرماشیر