مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 07:272022-04-14حوادث

آتش سوزی گسترده یک کارخانه کفش در قم مهار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمید کریمی با اشاره به وقوع آتش سوزی در یک کارخانه تولیدی کفش در قم اظهار داشت: ساعت 23 و 11 دقیقه شب گذشته وقوع آتش سوزی گسترده در کارخانه ای واقع در جاده قدیم قم-کاشان به مرکز فرماندهی آتش نشانی گزارش شد.

وی با بیان اینکه کارخانه کفش آرمان در بلوار خلیج فارس در این حادثه دچار حریق شده بود، ابراز کرد: بلافاصله 7 دستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی و آبرسان شهرداری به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: علی رغم بُعد مسافت، نخستین خودروی آتش نشانی کمتر از 7 دقیقه به محل رسید و بعداز درخواست خودروهای بیشتر، ماشین آلات سنگین آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه این حادثه مجروح و مصدوم نداشته است، یادآور شد: مواد اولیه از جمله چسب و قسمت هایی از دستگاه های این کارخانه به طور کامل طعمه حریق شده است.

کریمی با اشاره به تخریب و ریزش سقف یکی از سوله های این کارخانه عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش عوامل آتش نشانی این حریق اطفا شده است و همکاران لکه برداری محل حادثه را انجام داده اند.

انتهای پیام/78032/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده یک کارخانه کفش در قم مهار شد

آتش سوزی گسترده یک کارخانه کفش در قم مهار شد