مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 07:372022-04-14بين الملل

روسیه بازارهای جدیدی برای نفت و گاز پیدا می کند


همزمان با امتناع مشتریان قدیمی از خرید محموله های روسی، ولادیمیر پوتین اعلام کرد روسیه خریداران جدیدی برای نفت، گاز طبیعی و زغال سنگ در داخل و خارج پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که اکثر کشورها فروش انرژی روسیه را به تلافی حمله نظامی به اوکراین، هدف تحریمهای مستقیم قرار نداده اند، اما صادرات روسیه به دلیل اجتناب خریداران از دریافت انرژی این کشور یا مشکلات لجستیکی، محدود شده است.

رییس جمهور روسیه در دیدار با دولت و مقامات شرکتها برای نخستین بار اذعان کرد روسیه مشکلات صادرات دارد که مستلزم یک راه حل هستند.

پوتین در این دیدار که از کانال تلویزیون دولتی روسیا 24 پخش شد، اظهار کرد: برای نفت، گاز و زغال سنگ روسیه قادر خواهیم بود مصرف داخلی آنها را افزایش دهیم و عرضه انرژی به نقاط دیگر جهان را که واقعا به آن نیاز دارند، بالا ببریم.

بسیاری از خریداران قدیمی حاضر نیستند محموله های نفت روسیه را دریافت کنند یا متعهد شده اند بمحض انقضای قراردادهای فعلی، خرید و فروش نفت روسیه را متوقف کنند.

این کشور توانسته است بخشی از جریان صادرات نفت خود را به آسیا تغییر دهد و خریداران آسیایی را با تخفیفهای چشمگیر جلب کرده است.

آمریکا واردات نفت و فرآورده های نفتی روسیه را ممنوع کرده و انگلیس هم اعلام کرده است واردات روسیه را تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه بازارهای جدیدی برای نفت و گاز پیدا می کند

روسیه بازارهای جدیدی برای نفت و گاز پیدا می کند