مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-14سياسي

امامان محله موفق در نمایشگاه قرآن معرفی می شوند


مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به معرفی امامان محله موفق در نمایشگاه قرآن گفت: در نمایشگاه امسال، غرفه «مسجد جامعه پرداز» در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 600 متر روبروی تریبون نماز جمعه ( شبستان اصلی) برپا خواهد شد.

- حجت الاسلام سیدناصرالدین میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 27 فروردین ماه تا 9 اردیبهشت ماه سال جاری در مصلی امام خمینی(ره) تهران اظهار داشت: امسال در نمایشگاه، غرفه مسجد جامعه پرداز از سوی این بنیاد و سازمان تبلیغات اسلامی در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 600 متر روبروی تریبون نماز جمعه ( شبستان اصلی) برپا خواهد شد.

برپایی نمایشگاه محتوایی مسجد جامعه پرداز   وی افزود: بنیاد هدایت بر اساس تحولات جامعه جهانی ایده جامعه پردازی ولایی با محوریت مسجد را مطرح کرد که در گفت وگو با کارشناسان و اعضای هیأت امنای بنیاد این ایده به محتوای اولیه دست پیدا کرد که در قالب نمایشگاه 2 ماه پیش با حضور مدیران ستادی و استانی سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد مقدس ارائه شد.

میرمحمدیان بیان داشت: هم اکنون این محتوا تهیه شده به غنای مطلوبی رسیده است و إن شاءالله در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در قالب سیری از روز غدیر و طرح مسأله امامت آغاز می شود، انسان 250 ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامان محله موفق در نمایشگاه قرآن معرفی می شوند

امامان محله موفق در نمایشگاه قرآن معرفی می شوند