مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-14سياسي

در کنار جهاد تبیین، جهاد روایت هم اتفاق بیفتد


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: باید در کنار جهاد تبیین، جهاد روایت هم اتفاق بیفتد؛ چرا که در غیر این صورت دشمن همه چیز را 180 درجه بر عکس روایت خواهد کرد.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: باید در کنار جهاد تبیین، جهاد روایت هم اتفاق بیفتد؛ چرا که در غیر این صورت دشمن همه چیز را 180 درجه بر عکس روایت خواهد کرد.

سردار ابوالفضل طهماسبی شامگاه دیروز (25 فروردین ماه) در مراسم گرامی داشت هفته هنر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه از همه هنرمندان انتظار داریم که در حوزه جهاد تبیین و جهاد روایت چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی پای کار باشند و نقش آفرینی کنند، اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی از جمله بسیج هنرمندان، ارشاد اسلامی در منعکس کردن همه مفاخر به نسل آینده وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید سیدمرتضی آوینی، تصریح کرد: صحبت کردن در مورد شهید آوینی کار هر کسی نیست؛ چرا که نمی توان در یک روز به شخصیت این شهید والامقام پرداخت، بنابراین در خصوص شهید آوینی باید سال ها تحقیق کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید آوینی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله انسان های ولایی است و برگزاری چنین مراسمی موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنار جهاد تبیین، جهاد روایت هم اتفاق بیفتد

در کنار جهاد تبیین، جهاد روایت هم اتفاق بیفتد