مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-14سياسي

احترام امروز به مفاخر استان زنجان احترام به نسل آینده است


جانشین فرمانده سپاه استان زنجان،گفت: ما باید بیش از پیش این هویت را به جوانان و نسل های آینده منتقل کنیم و احترام امروز به مفاخر استان احترام به نسل آینده است.

- ، سردار ابوالفضل طهماسبی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی، گفت: صحبت کردن در مورد شهید آوینی کار هر کسی نیست، چرا که نمی توان در یک روز به شخصیت این شهید والا مقام پرداخت.

وی اظهار داشت: شهید آوینی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله انسان های ولایی است و برگزاری چنین مراسماتی موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید می شود.

جانشین سپاه استان زنجان، با بیان اینکه ما باید بیش از پیش این هویت را به جوانان و نسل های آینده منتقل کنیم، گفت: احترام امروز به مفاخر استان احترام به نسل آینده است.

طهماسبی تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی از جمله بسیج هنرمندان، ارشاد اسلامی در منعکس کردن همه مفاخر به نسل آینده وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی افزود: امروزه یکی از کارهای دشمنان در جنگ ترکیبی ایجاد نا امیدی است و در این میان باید به جوانان اعتماد کرد و از ظرفیت های آنها در همه حوزه ها به ویژه در شناساندن مفاخر شاخص از طریق هنر استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احترام امروز به مفاخر استان زنجان احترام به نسل آینده است

احترام امروز به مفاخر استان زنجان احترام به نسل آینده است