مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-14اجتماعي

کمبود 16 هزار و 976 معلم در استان اصفهان


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به کمبود حدود 16 هزار و 976 نیرو در مهر 1401، گفت: از تمام راه های غیر پایدار برای تأمین نیرو استفاده کرده ایم و امیدواریم بحران نیروی انسانی در استان اصفهان یک بار برای همیشه حل شود.

-   محمدرضا ابراهیمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که امروز (پنجشنبه، 25 فروردین) برگزار شد، با اشاره به نقش آفرینی سه عنصر اصلی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: فضا و زیرساخت، تجهیزات و نیروی انسانی سه عنصری است که اگر در کنار هم باشند فرایند تعلیم و تربیت اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات آموزش و پرورش در شهر اصفهان و شهرهای با تراکم بالا است، گفت: فرونشست زمین نیز پدیده جدیدی است که در شهر اصفهان و نواحی شمال بیشتر است که در این نقاط جمعیت دانش آموزی هم بالا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عنصر اصلی و اثرگذار در تعلیم و تربیت را نیروی انسانی دانست و افزود: حدود 960 هزار دانش آموز در استان داریم که در سال آینده به نزدیک به یک میلیون دانش آموز خواهند رسید، ضمن اینکه اصفهان مهاجرپذیر است و این عدد احتمالا بیشتر هم می شود، اما در تأمین نیروی انسانی مشکل داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک سوم نیروی انسانی مورد نیاز را نداریم، گفت: باتوجه به گستردگی استان و مدارسی با جمعیت بسیار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 16 هزار و 976 معلم در استان اصفهان

کمبود 16 هزار و 976 معلم در استان اصفهان