مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-14سياسي

قرآن مهمترین سلاح مسلمانان در برابر جبهه کفر است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: قرآن مهمترین سلاح ما مسلمانان در جنگ نابرابر فرهنگی جبهه کفر و اسلحه ای است که هرگز تضعیف نمی شود.

- ، عباسعلی گرزین شامگاه چهارشنبه در همایش مربیان خانگی قرآن کریم اظهار کرد: این حقیقت باید برای همه مردم تبیین شود که قرآن تنها یک کتاب مقدس نیست بلکه کتاب و برنامه زندگی ما مسلمانان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: کتاب قرآن و مفاهیم روشنگرانه ای که در آن بیان شده است موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود که دشمنان ما به دنبال افزایش آن در جامعه هستند.

وی اضافه کرد: جبهه فعالان قرآنی استان گلستان با دارا بودن بیش از 350 مرکز قرآنی فعال یکی از بزرگترین ظرفیت ها برای تحقق سند قرآنی و برپایی اهداف گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

گرزین تصریح کرد: قرآن مهمترین سلاح ما مسلمانان در جنگ نابرابر فرهنگی که دشمنان به راه انداخته اند است، اسلحه ای است که هرگز تضعیف نمی شود و زوال یافتنی نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزاری افزود: همایش مربیان خانگی قرآن لبیک عملی به ندای هل من ناصر رهبر انقلاب برای تحقق زندگی اسلامی ایرانی است.

وی تصریح کرد: خانه های قرآنی با راه اندازی جلسات قرآن در گوشه و کنار استان گلستان در جهت وحدت آفرینی گام بر می دارند و این سرآغاز یک حرکت بزرگ فرهنگی در قرن جدید است که سربازان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن مهمترین سلاح مسلمانان در برابر جبهه کفر است

قرآن مهمترین سلاح مسلمانان در برابر جبهه کفر است