مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-14بين الملل

نکات قابل تامل در «دوستی های خانوادگی»؛ هر کسی را به خانه خود راه ندهید!


یک روانشناس با تاکید بر اینکه برای دوستی ها و رفت وآمدهای خانوادگی نمی توان نسخه واحدی به همه زوجین داد، گفت: در بسیاری از موارد حسادت، سوء استفاده های مالی، - عاطفی و رفتاری در دوستی های خانوادگی اتفاق می افتد که می تواند خانواده ها را تا مرز فروپاشی پیش ببرد؛ بنابراین تا زمانی که از افراد شناخت نسبی پیدا نکرده اید آنها را به عنوان دوستان خانوادگی به خانه خود راه ندهید.

گوهر یسنا انزانی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه زوجین نباید هر کسی را به عنوان دوست خانوادگی به خانه خود راه دهند، اظهار کرد: اولویت زوجین پس از ازدواج باید خودشان، همسرشان و سپس خانواده یکدیگر باشد.

درواقع در ابتدا تفریحات دو نفره با همسر و سپس با خانواده ها باید اولویت زوجین باشد و دوستان نیز می توانند در این مسیر کنار زوجین و نه اولویت آنها برای تفریح باشند.

این روانشناس معتقد است که زن و شوهر پیش از ازدواج باید ابتدا از علایق خود شناخت کافی پیدا کرده و بدانند که تمایل به برقراری کدام نوع از صمیمیت با همسر خود را دارند و با مطرح کردن خواسته ها و نیازهایشان با همسر سعی کنند این نیاز صمیمیت را از طریق همسر و سپس خانواده ها تامین کنند.

وی صمیمیت را به انواع صمیمیت عقلانی (صحبت درباره افکار و عقاید خود)، روانشناختی (صحبت درباره موضوعات مهم)، عاطفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات قابل تامل در «دوستی های خانوادگی»؛ هر کسی را به خانه خود راه ندهید!

نکات قابل تامل در «دوستی های خانوادگی»؛ هر کسی را به خانه خود راه ندهید!