مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-14اجتماعي

کتابخانه امن ترین و آرام ترین مکان برای مطالعه است


مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: کتابخانه امن ترین و آرام ترین مکان برای مطالعه است.

- فرشته طهماسبی در دیدار با فرماندار جدید الیگودرز، اظهار کرد: در سطح شهرستان الیگودرز سه باب کتابخانه شهری و یک باب کتابخانه روستایی وجود داشته که با توجه به وسعت شهرستان و همچنین وجود چند شهر و تعداد بالای روستای موجود در سطح این شهرستان، توسعه فیزیکی کتابخانه های عمومی بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: عنایت به محدود اعتبارات ساخت وساز کتابخانه جدید و همچنین زمان بر بودن این موضوع، اداره کل کتابخانه های عمومی استان این آمادگی را داشته تا در صورت واگذاری حق انتفاع ساختمان در شهرهای بدون کتابخانه و روستاهای با جمعیت بالا، نسبت به تجهیز و راه اندازی کتابخانه اقدام کند.

همچنین در صورت واگذاری زمین از طرف اهالی و خیرین، پیگیری لازم جهت تخصیص اعتبار و تعریف پروژه جدید نیز از سوی نهاد کتابخانه های عمومی صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان ضمن انتقاد از برخی از شهرداری ها برای کمک به کتابخانه های عمومی، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از شهرداری ها نسبت به کتابخانه ها در خصوص پرداخت سهم قانونی نیم درصد، کم لطفی می کنند و این در حالی است که تنها درآمد کتابخانه ها از شهرداری و کمک های مردمی است و این درآمد صرف امور جاری قبض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه امن ترین و آرام ترین مکان برای مطالعه است

کتابخانه امن ترین و آرام ترین مکان برای مطالعه است