مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-14اقتصادي

بخش زیادی از مزارع خسارت دیده در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه قرار ندارند


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت بیمه مزارع و باغ های استان گفت: متأسفانه بخش زیادی از باغ ها و مزارع خسارت دیده در استان تحت پوشش بیمه قرار ندارند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت بیمه مزارع و باغ های استان گفت: متأسفانه بخش زیادی از باغ ها و مزارع خسارت دیده در استان تحت پوشش بیمه قرار ندارند.

محمد میری در گفت وگو با ایسنا در خصوص آسیب های وارده در اثر سرمازدگی در استان اظهار کرد: کاهش دمای هوا در سطح استان به سرشاخه ها و بخش های گلدهی درختان میوه در باغات آسیب جدی وارد کرده است.

بر اساس برآوردهای انجام شده توسط کارشناسان بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال به 60 تا 70 درصد محصولات مختلف باغبانی در استان خسارت وارد شده است.

وی افزود: خسارت های وارده به باغ های آسیب دیده ای که تحت پوشش بیمه قرار داشتند با ارزیابی توسط کارشناسان پرداخت خواهد شد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت بیمه مزارع و باغ های استان عنوان کرد: متأسفانه بخش زیادی از باغ ها و مزارع خسارت دیده در استان تحت پوشش بیمه قرار ندارند.

به همین منظور ارزیابی میزان خسارت های وارده در استان به وزارتخانه های جهاد کشاورزی و کشور اعلام شد تا در صورت تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش زیادی از مزارع خسارت دیده در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه قرار ندارند

بخش زیادی از مزارع خسارت دیده در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه قرار ندارند