مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-14پزشكي

نیروی انسانی متعهد جزء دارایی های ارزشمند یک سازمان محسوب می شود


نیروی انسانی متخصص، متعهد و پایبند به اصول اخلاقی جزء دارایی های ارزشمند یک سازمان محسوب می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نیروی انسانی متخصص، متعهد و پایبند به اصول اخلاقی جزء دارایی های ارزشمند یک سازمان محسوب می شود.

دکتر محمد علی کیانی به مناسبت 25 فروردین ماه، روز ملی منابع انسانی اظهار کرد: با وجود ورود فناوری های جدید و تبدیل آنها به توده ای از تجهیزات و دستگاه ها، همچنان نقش نیروی انسانی به عنوان عاملی حیاتی و راهبردی در بقای سازمان، کاملا مشهود است.

بنابراین نیروی انسانی ارزشمندترین منبع سازمان های امروزی به شمار می آیند چراکه به تصمیمات آن شکل داده و باعث حل شدن مسائل، مشکلات و عینیت بخشیدن به بهره وری می شوند.

وی افزود: رشد، توسعه و موفقیت یک سازمان تا حد زیادی به روحیات، تلاش، انگیزش و رضایت منابع انسانی آن بستگی دارد و بهبود و افزایش مستمر بهره وری، مستلزم رشد و بهره وری کارکنان و تقویت نیروی انگیزش آنان است و به طور حتم کارآیی و اثربخشی یک سازمان با کارآیی و اثربخشی نیروی انسانی آن رابطه مستقیم دارد.

تحولاتی که امروز در عرصه مدیریت داخلی و بین المللی روی داده است، رویکرد به حرفه ای شدن بحث توسعه منابع انسانی را در مراکز و پایگاه های مدیریتی، علمی و دانشگاهی غنی تر و پررنگ تر کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی متعهد جزء دارایی های ارزشمند یک سازمان محسوب می شود

نیروی انسانی متعهد جزء دارایی های ارزشمند یک سازمان محسوب می شود