مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-14سياسي

سرمایه اجتماعی هلال احمر در ایران، حاصل یک قرن فعالیت است


دبیرکل جمعیت هلال احمر در آیین «شکرانه خدمت» از تلاش های امدادگران و جوانان هلال احمر قم در طرح های ملی منتظران ظهور و خدمات نوروزی قدردانی کرد و گفت: - دبیرکل جمعیت هلال احمر در آیین شکرانه خدمت از تلاش های امدادگران و جوانان هلال احمر قم در طرح های ملی منتظران ظهور و خدمات نوروزی قدردانی کرد و گفت: مصداق همدلی، هماهنگی، مودت، برادری، دوستی، بی غرضی را در اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان مشاهده می کنیم که ناشی از اصول و اهداف جمعیت است و همواره باید به آن توجه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ 250 نفر از امدادگران، جوانان و خیرین قم با شرکت در آیین شکرانه خدمت در شبستان حرم مطهر حضرت معصومه (س) میزبان دبیرکل جمعیت هلال احمر، رییس سازمان امداد و نجات و رییس سازمان جوانان این جمعیت بودند.

در این مراسم دکتر یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: تمام تلاش و همت جمعیت بر این است که فعالیت های خود را روز به روز از لحاظ کمی و کیفی توسعه دهد و این تنها با افزایش و حفظ سرمایه های اجتماعی در این سازمان مردم نهاد و جهان شمول، محقق خواهد شد.

سلیمانی اظهار کرد: مصداق همدلی، هماهنگی، مودت، برادری، دوستی، بی غرضی را در اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان مشاهده می کنیم که ناشی از اصول و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه اجتماعی هلال احمر در ایران، حاصل یک قرن فعالیت است

سرمایه اجتماعی هلال احمر در ایران، حاصل یک قرن فعالیت است