مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-14فرهنگي

یک مستند جشنواره فیلم ترایبکا را افتتاح می کند


جشنواره بین المللی فیلم ترایبکا با نمایش مستند «نیمه بازی» درباره زندگی و حرفه «جنیفر لوپز» خواننده و بازیگر آمریکایی افتتاح می شود.

- جشنواره بین المللی فیلم ترایبکا با نمایش مستند نیمه بازی درباره زندگی و حرفه جنیفر لوپز خواننده و بازیگر آمریکایی افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم ترایبکا از تاریخ 8 تا 19 ژوئن (18 تا 29 خردادماه) در آمریکا برگزار می شود و مستند نیمه بازی که روایتگر زندگی جینفر لوپز به عنوان یک خواننده و همچنین بازیگر به زبان خودش است پس از نمایش در افتتاحیه از روز 14 ژوئن نیز از سوی سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس هم رونمایی می شود.

این مستند را آمانادا میشلی کارگردانی کرده که پشت پرده ای از اجرای این خواننده در بین دو نیمه بازی مسابقه سوپربول (مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال آمریکایی) و همچنین اجرای او در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارائه می دهد.

رابرت دنیرو که در کنار جین روزنتال بنیانگذار جشنواره فیلم ترایبکا است درباره این مستند گفت: روایت داستانی قدرتمند – چه در موسیقی، چه فیلم یا بازی – ما را تشویق می کند تا برای ارزش های جهانی که بشریت را به هم پیوند می دهد بجنگیم و مستند نیمه بازی: با حضور جنیفر لوپز این را موضوع به ما یادآوری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مستند جشنواره فیلم ترایبکا را افتتاح می کند

یک مستند جشنواره فیلم ترایبکا را افتتاح می کند