مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-14اجتماعي

مردم قرچک به ساخت مدرسه و نوسازی فضاهای آموزشی نیاز مبرم دارند


فرماندار قرچک با اشاره به اینکه تراکم دانش آموزی در برخی مناطق شهرستان بسیار بالا استT گفت: مردم قرچک به ساخت مدرسه و نوسازی فضاهای آموزشی نیاز مبرم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فاتحی نژاد صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از تعدادی مدارس پرتراکم در مناطق میرزایی شمالی و جنوبی و صالح آباد قرچک که به همراهی داورزنی مدیر آموزش و پرورش و داودی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی مناطق شهری و حتی روستایی قرچک نیاز به ساخت مدارس جدید و نوسازی فضاهای آموزشی فعلی مبرم است.

فاتحی نژاد افزود: در مناطق میرزایی، روستای صالح آباد و دیگر مناطق شهری تراکم دانش آموزی بسیار بالا است اقداماتی از سوی دولت و خیرین مدرسه ساز در حال انجام است اما باز هم پاسخگوی نیازهای قرچک نیست.

فرماندار قرچک بیان کرد: وضعیت برخی مدارس بحرانی است و با اینکه همه مدارس در 2 شیفت و برخی مدارس حتی در شیفت های بیشتر فعالیت دارند و تراکم هر کلاس از حد استاندارد بالاتر است، اما باز هم دچار مشکل هستند که می طلبد منطقه قرچک جز اولویت های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و خیرین گرامی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: متأسفانه در سنوات گذشته، کاربری آموزشی نادیده گرفته شده یا توجه چندانی به این موضوع نشده که این شهرستان را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قرچک به ساخت مدرسه و نوسازی فضاهای آموزشی نیاز مبرم دارند

مردم قرچک به ساخت مدرسه و نوسازی فضاهای آموزشی نیاز مبرم دارند