مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-14سياسي

سردار حجازی نقش برجسته ای در نبرد با منافقین داشت


سازمان بسیج اساتید در بیانیه ای با اشاره به سالگرد شهادت سردار حجازی تاکید کرد: رشادت های سردار حجازی در نبرد با منافقین نقش مشهودی در پایان دادن به غائله های امنیتی غرب کشورداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سازمان بسیج اساتید در نخستین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرّحمن الرّحیم   وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُونَ آنان را که در راه خدا کشته می شوند، مرده مخوانید.

آنها زنده اند ولی شما در نمی یابید.

(آیه 154 سوره بقره).

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تداوم و بالندگی آن مرهون وفاداری و از خودگذشتگی مجاهدینی است که مصالح اسلام و مسلمین را نه تنها بر مطامع دنیوی بلکه بر جان شیرین خویش نیز برتری دادند.

جای جایِ حیات طیبه دنیوی شهدای عزیزمان به ویژه شهید سرافراز اسلام سرلشکر پاسدار سید محمد حجازی مشحون از جلوه های فداکاری و ایثار است.

   این شهید عزیز از ابتدای نهضت امام خمینی (ره) از پیشگامان انقلاب بودند و زمانی که دشمنان اسلام با کمک ایادی داخلی خویش در استان های غربی  ناامنی ایجاد  کردند ایشان خود را به سرعت به غرب کشور رساندند و به مقابله با شرارت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حجازی نقش برجسته ای در نبرد با منافقین داشت

سردار حجازی نقش برجسته ای در نبرد با منافقین داشت