مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-14سياسي

متکدیان و معتادین متجاهر تا 3 ماه آینده در شیراز جمع آوری می شوند


طی سه ماه آینده معتادین متجاهر و متکدیان سطح شهر شیراز جمع آوری خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هادی ایمانیه صبح پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید شیراز بیان کرد: شهرستان شیراز دارای سه بخش و 12 دهستان و 130 روستا است که باید توجه ویژه ای به موضوع روستاییان وجود داشته باشد این در حالی است که 40 درصد از جمعیت کل استان در شیراز در حال زندگی هستند.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس عنوان کرد: از جمله وظایفی که بر عهده فرمانداری شیراز است می توان به مشخص کردن ادارات کل شهرستان ها است تا بتوان زمینه خدمت رسانی به مردم را فراهم کرده تا مردم در اقصی نقاط استان از برکات خدمت رسانی بهره مند شوند.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که کشور یا آن مواجه است عدم همکاری میان دستگاه های مختلف و هماهنگی میان دستگاه های اجرایی است از این رو باید فرمانداری شیراز به عنوان یکی از اصلی ترین دستگاه های هماهنگ کننده زمینه توسعه فعالیت های دستگاه های اجرایی را فراهم کنند تا از امکان موازی کاری از بین برود.

استاندار فارس ادامه داد: یکی از تدابیری که در استان فارس در راستای جمع آوری اتباع بیگانه در نظر گرفته شده است جمع آوری آنان است از این رو قرارگاهی در راستای جمع آوری این افراد در نظر گرفته شده تا طی 2-3 ماه آینده نسبت به جمع آوری اتباع بیگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکدیان و معتادین متجاهر تا 3 ماه آینده در شیراز جمع آوری می شوند

متکدیان و معتادین متجاهر تا 3 ماه آینده در شیراز جمع آوری می شوند