مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-14سياسي

خدمات رسانی مشترک میراث فرهنگی و خادمیاران به زوار مسیر حرم تا حرم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: همکاری مشترک میراث فرهنگی و خادمیاران رضوی می تواند نقش مؤثری در خدمات رسانی مطلوب به زوار مسیر حرم تا حرم داشته باشد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: همکاری مشترک میراث فرهنگی و خادمیاران رضوی می تواند نقش مؤثری در خدمات رسانی مطلوب به زوار مسیر حرم تا حرم داشته باشد.

امیر کرم زاده پنج شنبه 25 فروردین ماه 1401 در دیدار با دبیر و اعضای کانون های خدمت رضوی استان بر اجرای طرح های مشترک در زمینه فرهنگ سازی خدمات رسانی به زوار حرم مطهر امام رضا(ع) تأکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: خدمات رسانی به زوار می تواند در زمینه های مختلف از جمله پذیرایی، ارائه بسته های فرهنگی، خدمات رسانی به حادثه دیدگان جاده ای و .

باشد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان سمنان نیز با بیان اینکه خدمات با اولویت نیازمندان توسط خادمیاران رضوی ارائه می شود، گفت: استان سمنان، بین الحرمین و دروازه ورودی به مشهد است و فضای امام رضایی در استان ایجاد شود.

نجفعلی انتظاری با اشاره به فعالیت بیش از چهار هزار خادمیار در استان سمنان، بیان کرد: زوار حرم رضوی که بیشترین میزان مسافران استان را تشکیل می دهند نمونه عینی خدمات رسانی به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی مشترک میراث فرهنگی و خادمیاران به زوار مسیر حرم تا حرم

خدمات رسانی مشترک میراث فرهنگی و خادمیاران به زوار مسیر حرم تا حرم