مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-14سياسي

رخوت در ساخت موزه دفاع مقدس را با کار جهادی جبران کنیم


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به عقب ماندگی سنتی در ساخت موزه دفاع مقدس استان گفت: رخوت چند ساله در ساخت موزه دفاع مقدس را با کار جهادی جبران کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت صبح پنجشنبه در شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به روز پنجم اردیبهشت ماه و سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: وقتی شرایط آن زمان را در نظر بگیریم، درمی یابیم که این اتفاق بنا به گفته امام خمینی در واقع یک معجزه بود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این حادثه قدرت نظامی و در حقیقت ابهت آمریکا شکسته شد، بیان کرد: شاید برخی از نگاه های لیبرالی از برجسته کردن اتفاق طبس خوششان نیاید ولی در واقع ما وظیفه و مسئولیت خود را انجام می دهیم.

قناعت ادامه داد: از آنجایی که مسجد شکر و محل وقوع حادثه در حاشیه یک جاده مواصلاتی و در راه زائران مشهد مقدس است، می تواند تبدیل به مکان فرهنگی برای بازدید مسافران و همچنین یک استراحتگاه برای آنان باشد.

وی گفت: ما باید حادثه طبس را هم برای مسافران و هم نسل نو به درستی تبیین کنیم چرا که واقعه طبس قابل طرح شدن در ابعاد بین المللی نیز است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رخوت چند ساله در زمینه ساخت موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی را باید با کار جهادی از بین ببریم، اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رخوت در ساخت موزه دفاع مقدس را با کار جهادی جبران کنیم

رخوت در ساخت موزه دفاع مقدس را با کار جهادی جبران کنیم