مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-14اقتصادي

شرکت های دانش بنیان تولیدی بر مبنای نوآوری و مطالعه داشته باشند


معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی باید تولید همراه با نوآوری و اختراع بر اساس تحقیق، مطالعه و ارائه کالای با کیفیت داشته باشند.

- بجنورد- معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی باید تولید همراه با نوآوری و اختراع و بر اساس تحقیق، مطالعه و ارائه کالای با کیفیت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قنبری صبح پنجشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بانک های استان و سایر دستگاه های متولی باید با همکاری و هم افزایی بیشتری در مسیر کاهش مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران قدم بردارند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دستگاه های متولی می توانند با برنامه ریزی های دقیق به منظور رفع موانع اقتصادی و جلوگیری از ضرر به سرمایه گذاران و اقتصاد استان گام بردارند.

وی به اهمیت شعار سال و نقش مهم شرکت های دانش بنیان در پیشرفت و توسعه استان اشاره کرد و افزود: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی باید تولید دانش همراه با نوآوری و اختراع بر اساس تحقیق، مطالعه و ارائه کالای با کیفیت در راستای تجاری و برند سازی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان تولیدی بر مبنای نوآوری و مطالعه داشته باشند

شرکت های دانش بنیان تولیدی بر مبنای نوآوری و مطالعه داشته باشند