مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-14اجتماعي

نخستین مرکز تخصصی اتیسم در اصفهان افتتاح شد


اولین مرکز تخصصی اتیسم در اصفهان به همت بنیاد نیکوکاری دستان مهربان و همزمان با سفر وزیر آموزش و پرورش به اصفهان افتتاح شد.

- این پروژه آموزشی که با زیربنای 3 هزار و 52 متر مربع، مساحت 1800 متر مربع در ناحیه 3 آموزش و پرورش اصفهان احداث شده است، شامل 15 کلاس درس، 2 اتاق اداری و معلم، 5 کارگاه و سالن اجتماعات، سالن ورزشی، آزمایشگاه و کتابخانه است.

وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح اولین مرکز آموزش تخصصی اتیسم در اصفهان که امروز (پنجشنبه، 25 فروردین) برگزار شد، با قدردانی از معلمان و به ویژه معلمان مدارس با نیازهای ویژه، گفت: کار تعلیم و تربیت هنر و کار هنری سخت است، اما کار برای کودکان استثنایی خیلی سخت تر است و قدردان این معلمان هستیم.

وی با بیان اینکه خیرین بهترین الگوهای تربیتی هستند، گفت: ما با اشتیاق به بنیاد نیکوکاری دستان مهربان می آییم که در حوزه آموزش و پرورش و رفاه عملکرد خوبی دارد و امیدواریم خداوند به آنها توفیق خدمت بیشتر دهد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این مراسم با قدردانی از فعالیت های خیرین مدرسه ساز، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز، سازندگان بنایی هستند که محل تعلیم و تربیت آیندگان است و مطمئنا با توفیق و عنایت خداوند در این مسیر گام برداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز تخصصی اتیسم در اصفهان افتتاح شد

نخستین مرکز تخصصی اتیسم در اصفهان افتتاح شد