مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-14اقتصادي

کشاورزی قراردادی؛ حمایت از زنجیره ها و رسیدن به تفکر دانش بنیانی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: توسعه کشاورزی پایدار استان درگرو تقویت تشکل های کشاورزی و در صدر آن نیازمند راه اندازی شرکت های دانش بنیان است و خودکفایی و رسیدن به تولیدات پایدار با تحولات سازنده ای در همین مسیر امکان تحقق دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: توسعه کشاورزی پایدار استان درگرو تقویت تشکل های کشاورزی و در صدر آن نیازمند راه اندازی شرکت های دانش بنیان است و خودکفایی و رسیدن به تولیدات پایدار با تحولات سازنده ای در همین مسیر امکان تحقق دارد.

مهدی جعفری، امروز پنج شنبه 25 فرردین ماه به رسانه های گروهی گفت: بخش کشاورزی سهم مهمی در تولید ناخالص داخلی کشور دارد در اشتغال زایی مردم از دیرباز نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کشاورزی پایدار نوعی از کشاورزی است که کیفیت زندگی نسل های فعلی و آینده را از طریق حفظ و بهبود فرآیندهای اکولوژیکی که زندگی به آن وابسته است را بهبود می بخشد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اساسی توسعه کشاورزی پایدار، ایجاد درآمد و اشتغال در نواحی روستایی در جهت افزایش رفاه و کاهش فقر روستاییان است که باید موردتوجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی قراردادی؛ حمایت از زنجیره ها و رسیدن به تفکر دانش بنیانی

کشاورزی قراردادی؛ حمایت از زنجیره ها و رسیدن به تفکر دانش بنیانی