مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-14سياسي

وزارت نیرو مشکل آبرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه را برطرف کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش و میرجاوه به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: - نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: مردم حوزه انتخابیه دارای مشکل آب هستند که وزارت نیرو باید مشکل آبرسانی آنها را برطرف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش و میرجاوه به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: پیگیری هایی برای تسریع پروژه بزرگراه خاش به زاهدان و همچنین خاش به ایرانشهر صورت گرفته است لذا اقدامات مطلوبی انجام شده در ضمن باید گفته شود که برای تکمیل آن اعتبارات ویژه ای نیازمند بوده و بایستی مسئولان مربوطه نگاه ویژه ای به آن داشته باشند.

حسین زهی افزود: بزرگراه های شهرستان خاش باید هرچه سریعتر تکمیل شوند تا از تصادفات کاسته شود و این مهم نگاه ویژه دولت و مقامات وزارت راه را می طلبد.

نماینده مردم خاش و میرجاوه عنوان کرد: متاسفانه آب شرب منطقه پایدار نبوده و به صورت سهمیه ای توزیع می شود لذا اقداماتی برای آبرسانی صورت گرفته، اما باید وزارت نیرو با جدیت این موضوع را دنبال کند تا مشکل مردم برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو مشکل آبرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه را برطرف کند

وزارت نیرو مشکل آبرسانی به روستاهای خاش و میرجاوه را برطرف کند