مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-14اقتصادي

25 درصد شهر زنجان درگیر مشکل بالا آمدن آب های سطحی است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: 25 درصد شهر زنجان درگیر مشکل بالا آمدن آب های سطحی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل افشاری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، به بالاآمدگی آب سطحی در برخی از مناطق جنوب شهر زنجان اشاره کرد و گفت: 25 درصد شهر زنجان درگیر مشکل بالا آمدن آب های سطحی است.

وی با بیان اینکه احداث کانال های انتقال رواناب و اصلاح شبکه آن، حفر چاه، احداث زهکشی و اصلاح شبکه توزیع از راهکارهای رفع این معضل است، اظهار داشت: این مشکل به زودی رفع می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، به وضعیت موجود سد تهم اشاره کرد و تاکید کرد: از ابتدای سال گذشته تا دومین روز از اسفندماه، آب ورودی به سد تهم 83 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و حجم آب موجود در سد تهم نسبت به مدت مشابه سال 99 کاهش 44 درصدی دارد.

وی با بیان اینکه منابع آب سد تهم برای تامین آب آشامیدنی شهری زنجان، محیط زیست و بخش کشاورزی منطقه مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: باید نسبت به ورودی و خروجی آب این سد توجه جدی صورت گیرد.

افشاری وضعیت موجود سد تهم را به لحاظ آورد رودخانه وخیم توصیف کرد و اظهارداشت: از ابتدای امسال تا کنون آب ورودی به سد تهم 83 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد شهر زنجان درگیر مشکل بالا آمدن آب های سطحی است

25 درصد شهر زنجان درگیر مشکل بالا آمدن آب های سطحی است