مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-14اقتصادي

اهدای گوشواره طلا توسط نوعروس تا کمک اهل سنت به عتبات عالیات


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان با اشاره به کمک هزینه 44 میلیارد ریالی گیلانی ها برای بازسازی عتبات و عالیات در سال 1400 گفت که در سال گذشته شاهد اهدای گوشواره طلا توسط نوعروس تا کمک اهل سنت به عتبات عالیات گیلان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو، رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این ستاد مأموریت ساخت، مرمت و بازسازی عتبه مقدسه را دارد، اطهار کرد: این ستاد کاملاً مردمی باید زیرساخت ها را برای حضور زائران در عتبات و عالیات فراهم کند.

وی با بیان اینکه نذر بر اساس رابطه انسان با ائمه اطهار (ع) است، افزود: ما مواردی داشته ایم که نوعروس گیلانی، گوشواره طلای خودش را برای ستاد عتبات عالیات پرداخت کرده و حتی بخشی از کمک های جمع آوری شده در ستاد از اهل سنت استان است.

به گفته دوهندو بنیان گذار ستاد عتبات عالیات سردار سلیمانی بوده و اعضای این ستاد حقوق بگیر نیستند و برای دل خودشان کار می کنند .

وی با اشاره به ارادت مردم گیلان به ائمه اطهار (ع) خاطرنشان کرد: در سال گذشته با همه شرایط کرونایی، اوج ارادت مردم گیلان به ائمه اطهار ثابت شد و در این راستا، مردم استان چهار میلیارد و 450 میلیون تومان نذورات به ستاد پرداخت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای گوشواره طلا توسط نوعروس تا کمک اهل سنت به عتبات عالیات

اهدای گوشواره طلا توسط نوعروس تا کمک اهل سنت به عتبات عالیات