مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-14سياسي

نابسامانی پیرامون حرم مطهر چهره شهر قم را زشت جلوه می دهد


محیط اطراف حرم به یک معضل تبدیل و دسترسی به حرم مطهر سخت شده است و چهره این منطقه شهر بسیار زشت است، درحالیکه بیشترین حضور زائران و مسافران در این محدوده است.

- ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در دیدار با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به لزوم اصلاح سیستم اداری کشور اظهار داشت: گاهی سیستم اداری ناکارآمد، افراد را به سمت فساد سوق داده و افراد توانمند در این دام میافتند، درحالی که می توانستیم از آن ها در شکوفایی اقتصاد کشور بهترین بهره را ببریم.

وی نبود راهکارهای قانونی لازم برای مردم در اقتصاد را مطرح کرد و افزود: باید بپذیریم خلأهای قانونی زیادی داشته و افراد برای رسیدن به اهداف خود مجبور به خلاف می شود و باید این مسائل حل شود و متأسفانه سیستمی برای شکار افراد توانمند در حوزه اقتصاد نداریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، جذب سرمایه را نیازمند توجه و علم دانست و تأکید کرد: ما باید در جذب سرمایه گذار حرفه ای و علمی عمل کنیم تا سرمایه گذار به چپاول گر تبدیل نشود و برای رسیدن به این مهم باید فضای سرمایه گذاری را امن کرده و نظارت های دقیق انجام شود.

وی جذب سرمایه گذار را یکی از اولویت های حوزه اقتصاد خواند و ابراز کرد: باید سرمایه گذار را به عبارتی شکار کرد نه سرمایه گذار برای دریافت یک مجوز روزها و ماه ها منتظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابسامانی پیرامون حرم مطهر چهره شهر قم را زشت جلوه می دهد

نابسامانی پیرامون حرم مطهر چهره شهر قم را زشت جلوه می دهد