مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-14سياسي

دستگاه های اجرایی تکالیف خود را در زمینه ریشه کنی فقر با حساسیت ویژه دنبال کنند


سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی تکالیف خود را در زمینه ریشه کنی فقر با حساسیت ویژه دنبال کنند.

- ، احسان کامرانی در جلسه کار گروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت و خانواده استان با محوریت بررسی اقدامات دستگاه های اجرایی در زمینه ریشه کنی فقر و اجرای طرح توانمند سازی در محلات کم برخوردار با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران، با اشاره به آسیب های فقر، عنوان کرد: فقر عامل و زیربنای بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: ریشه کنی فقر در جامعه مطالبه شخص رییس جمهور محترم است و کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط ضروری است ظرفیت های خود را برای تحقق این درخواست مهم ریاست محترم جمهور بسیج کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مقوله ریشه کنی فقر و توانمند سازی افراد در محلات کم برخوردار فرمانداران شهرستان های تابعه استان به صورت ویژه تحقق این دو مهم را دنبال کنند.

کامرانی افزود: تشکیل کار گروه های تخصصی برای مقابله با فقر با بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و حوزوی و هیات های اندیشه ورز ضروری است.

با توجه به نقش مهم هرمزگان در اقتصاد ملی و ظرفیتهای طبیعی و انسانی گسترده ای که برخوردار است وجود فقر زیبنده استان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی تکالیف خود را در زمینه ریشه کنی فقر با حساسیت ویژه دنبال کنند

دستگاه های اجرایی تکالیف خود را در زمینه ریشه کنی فقر با حساسیت ویژه دنبال کنند