مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-14حوادث

نگهداری غیرمجاز پرندگان وحشی در گناوه/ 11 پرنده رهاسازی می شود


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه گفت: 11 قطعه «کبک» و 3 قطعه «تیهو» از متخلف محیط زیست در گناوه کشف و ضبط شد.

- گناوه- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه گفت: 11 قطعه کبک و 3 قطعه تیهو از متخلف محیط زیست در گناوه کشف و ضبط شد.

کامبیز عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش های مبنی بر نگهداری تعدادی پرنده وحشی در یکی منازل گناوه، موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه افزود: با دریافت دستور کشف و ضبط این پرندگان از مقام قضایی به همراه پلیس اطلاعات شهرستان از منزل فرد متخلف بازرسی به عمل آمد.

وی گفت: این پرندگان به صورت غیرمجاز در یک منزل و شرایط بدی نگهداری می شد، که با همکاری پلیس اطلاعات شهرستان پس از بازرسی، 11 قطعه کبک و 3 قطعه تیهو شناسایی و کشف و فرد متخلف دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی علیه متخلف، صورتجلسه شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه یادآور شد: پرندگان کشف شده در این اداره جهت تیمارداری نگهداری می شوند که پس از این مرحله در صورت بهبودی و سالم بودن در طبیعت رهاسازی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این دومین کشف پرنده وحشی از ابتدای سال جاری تاکنون در گناوه است گفت: در ابتدای فروردین امسال نیز شش قطعه پرنده کوکر با همکاری پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری غیرمجاز پرندگان وحشی در گناوه/ 11 پرنده رهاسازی می شود

نگهداری غیرمجاز پرندگان وحشی در گناوه/ 11 پرنده رهاسازی می شود