مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-14سياسي

مهمترین هدف «حوزه هنری» تربیت نیروی فعال هنری، رسانه ای برای جبهه انقلاب است


حوزه هنری قزوین با رویکرد تربیت محوری مهمترین هدف خود را تربیت نیروی فعال هنری، رسانه ای برای جبهه انقلاب می داند و در این راستا طراحی مناسبی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا امامقلی مدیر حوزه هنری استان قزوین در آیین اختتامیه دوره تربیت آیتم ساز تلویزیونی تیم تو بساز 2 که با حضور جمعی از مسئولان در مدرسه امیر کبیر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت در حوزه هنری قزوین از مراحلی چون شناسایی، جذب، رشد، پایش و تسهیل شرایط برای کنش گری و نقش آفرینی در عرصه های موثرتر شامل می شود و ما به دنبال حرکت در این مسیر هستیم.

وی افزود: اصلی ترین ماموریتی که ما بر عهده داریم ساماندهی مسیر کشف و پرورش نیروهای مستعد حوزه هنرهای تصویری با تمرکز بر تربیت، رشد و شبکه سازی نیروهای جوان به منظور تولید تصویری مسئله محور است.

امامقلی تصریح کرد: موضوع اثرگذاری پایدار برای شکوفایی استعدادها در بخش تربیت لحاظ می شود و مسائل اخلاقی، معرفتی، اجتماعی، جسمی و مهارتی در تربیت عمومی در اولویت قرار دارد.

مدیر حوزه هنری استان ادامه داد: حوزه هنری قزوین با رویکرد تربیت محوری مهمترین هدف خود را تربیت نیروی فعال هنری، رسانه ای برای جبهه انقلاب می داند و در این راستا طراحی مناسبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین هدف «حوزه هنری» تربیت نیروی فعال هنری، رسانه ای برای جبهه انقلاب است

مهمترین هدف «حوزه هنری» تربیت نیروی فعال هنری، رسانه ای برای جبهه انقلاب است