مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-14اقتصادي

سیمان در بوشهر «نیست» شد!


چند هفته ای می شود که با کمبود عرضه سیمان به بازار این مصالح ساختمانی در استان بوشهر کمیاب شده است و در بازار سیاه نیز با قیمت بالا به فروش می رسد.

- این وضعیت باعث شده است تا آستانه روزهای گرم بوشهر واحدهای تولیدکننده بتن آماده و مجریان و پیمانکاران پروژه ‎های عمرانی و ساخت و سازهای مسکونی برای ادامه و تکمیل کارها با مشکل جدی روبه رو شوند.

درحالی که چیزی به روزهای بسیار گرم بوشهر باقی نمانده و اکنون با توجه به شرایط آب و هوایی استان بهترین زمان برای کار کردن است که متأسفانه کمبود سیمان روند کار را با کندی پیش می برد.

در استان بوشهر سه کارخانه سیمان وجود دارد که سالانه 6 میلیون تن محصول تولید می کنند؛ این کارخانه ها علاوه بر نیاز استان صادرات نیز دارند.

ادامه کمبود و افزایش قیمت سیمان به عنوان یکی از مواد اولیه اجرا طرح ها و سازه ها، درحالی است که کارخانه ساروج کنگان روزانه 6 هزار تن محصول تولید می کند، کارخانه دشتستان و کارخانه سیمان دشتی هم روزانه 3 هزار و 500 تن تولید دارند.

نیاز استان بوشهر نیز روزانه 5 هزار تن است.

چرا سیمان در بوشهر نایاب شده است؟ یکی از عرضه کنندگان مصالح ساختمانی در شهر بوشهر در گفت وگو با ایسنا در خصوص علت نایاب شدن سیمان در استان اظهار کرد: سیمان دشتستان صادر می شود و سیمان مند دشتی نیز برای تعمیرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمان در بوشهر «نیست» شد!

سیمان در بوشهر «نیست» شد!