مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-14اقتصادي

سند توسعه 50 روستای دامغان تصویب شد


فرماندار دامغان از تصویب سند توسعه روستایی برای 50 روستا این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و استفاده از پتانسیل روستاها صورت گرفته است.

- دامغان- فرماندار دامغان از تصویب سند توسعه روستایی برای 50 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و استفاده از پتانسیل روستاها صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بندر آبادی بعدازظهر پنج شنبه در جلسه تدوین اسناد توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستاهای هدف دامغان به میزبانی سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه تدوین اسناد توسعه اقتصادی و اشتغال زایی روستاهای هدف این شهرستان در بخش های کشاورزی، دام پروری، میراث فرهنگی و منابع طبیعی از دو سال قبل در دستور کار قرار گرفت، ابراز داشت: بر این اساس تاکنون سند توسعه روستایی 50 روستای دامغان به تصویب رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه کار تدوین اسناد توسعه اقتصادی و اشتغال زایی 20 روستای دیگر شهرستان دامغان در حال بررسی است، افزود: سند توسعه 10 روستای دیگر نیز تهیه و تدوین می شود.

فرماندار دامغان بابیان اینکه هدف عمده طرح توسعه و رونق روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها است، ابراز داشت: اختصاص اعتبارات برای آبادانی و پیشرفت روستاها و اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه 50 روستای دامغان تصویب شد

سند توسعه 50 روستای دامغان تصویب شد