مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-14سياسي

ایران برادری خود را نسبت به همسایگان به خصوص عراق ثابت کرده است


رییس جمهور در دیدار وزیر خارجه عراق گفت: ایران برادری خود را نسبت به همسایگان در عمل ثابت کرده و انتظار داریم کشورهای همسایه نیز نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز پنجشنبه در دیدار فواد حسین وزیر خارجه عراق با اشاره به اشتراکات دینی، تاریخی و فرهنگی دو ملت ایران و عراق گفت: روابط دو کشور فراتر از روابط متعارف همسایگی است و اراده جمهوری اسلامی ایران تحکیم حداکثری این روابط برادرانه است.

رییس جمهور با بیان اینکه تهران و بغداد از امنیت و منافع مشترک برخوردار می باشند، گفت: امنیت و منافع تهران و بغداد با یکدیگر پیوند و گره خورده است و دشمنان هرگز نمی توانند خدشه و خللی در این رابطه ایجاد کنند.

رییسی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر یکپارچگی، تمامیت ارضی و اتحاد همه اقوام و مذاهب در عراق که زمینه ساز حفظ ثبات است تاکید کرده و از آن حمایت می کند.

رییس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه تهران از کشورهای همسایه به ویژه عراق انتظار جدی دارد که اجازه هیچ گونه حضور مخلّ امنیت جمهوری اسلامی ایران را چه در مناطق تحت کنترل دولت فدرال چه در نواحی تحت هدایت اقلیم کردستان را ندهد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برادری خود را نسبت به همسایگان در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برادری خود را نسبت به همسایگان به خصوص عراق ثابت کرده است

ایران برادری خود را نسبت به همسایگان به خصوص عراق ثابت کرده است