مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-14سياسي

رییس جمهور: ایران برادری خود را با همسایگان بخصوص عراق در دوران سختی ثابت کرده است


رییس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خواهان یک عراق قوی، باعزت و متحد است، گفت: امیدواریم با همکاری و همدلی همه جریان های سیاسی اصلی در عراق، - رییس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خواهان یک عراق قوی، باعزت و متحد است، گفت: امیدواریم با همکاری و همدلی همه جریان های سیاسی اصلی در عراق، شاهد گشایش سیاسی بر اساس اراده و منافع مردم عراق باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در دیدار فواد حسین وزیر خارجه عراق با اشاره به اشتراکات دینی، تاریخی و فرهنگی دو ملت ایران و عراق گفت: روابط دو کشور فراتر از روابط متعارف همسایگی است و اراده جمهوری اسلامی ایران تحکیم حداکثری این روابط برادرانه است.

رییس جمهور با بیان اینکه تهران و بغداد از امنیت و منافع مشترک برخوردار می باشند، گفت: امنیت و منافع تهران و بغداد با یکدیگر پیوند و گره خورده است و دشمنان هرگز نمی توانند خدشه و خللی در این رابطه ایجاد کنند.

رییسی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر یکپارچگی، تمامیت ارضی و اتحاد همه اقوام و مذاهب در عراق که زمینه ساز حفظ ثبات است تاکید کرده و از آن حمایت می کند.

رییس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه تهران از کشورهای همسایه به ویژه عراق انتظار جدی دارد که اجازه هیچ گونه حضور مخلّ امنیت جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: ایران برادری خود را با همسایگان بخصوص عراق در دوران سختی ثابت کرده است

رییس جمهور: ایران برادری خود را با همسایگان بخصوص عراق در دوران سختی ثابت کرده است