مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-14حوادث

محموله بزرگ ماده مخدر شیشه در اصفهان کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارداشت: باند 3 نفره ای که در زمینه قاچاق مواد مخدر صنعتی شیشه فعال بود با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه مواد مخدر شناسایی و در یک عملیات ویژه و ضربتی توسط مأموران یگان تکاوری این فرماندهی در منطقه کویری شرق استان منهدم شد.

وی با بیان اینکه از این باند 2 دستگاه خودروی سواری زانتیا و کوییک توقیف و در بازرسی از آن ها 430 کیلوگرم ماده صنعتی شیشه کشف شد، افزود: یکی از متهمان در درگیری با مأموران مجروح شده که هم اکنون تحت درمان قرار دارد.

میرحیدری از پیگیری برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این باند خبر داد و بیان کرد: از همه همکاران خودم که با جانفشانی تمام در زمینه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر فعالیت می کنند، تقدیر و تشکر می کنم و از مردم هم انتظار دارم در انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر همکاران من را یاری دهند تا آن ها بتوانند در دفاع از حقوق مردم و به خصوص جوانان این مرز و بوم موفق تر عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان مجموع کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون را 2 تُن و 70 کیلوگرم عنوان کرد و گفت: با توجه به مجهز شدن ایستگاه های ایست و بازرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله بزرگ ماده مخدر شیشه در اصفهان کشف شد

محموله بزرگ ماده مخدر شیشه در اصفهان کشف شد