مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-14سياسي

موزه ملی استکبارستیزی در طبس ظرفیت بین المللی شدن دارد


موزه ملی استکبارستیزی در طبس ظرفیت بین المللی شدن را دارد و باید در احداث آن و تامین زیرساخت های مورد نیاز از ظرفیت های کشوری هم استفاده شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: موزه ملی استکبارستیزی در طبس ظرفیت بین المللی شدن را دارد و باید در احداث آن و تامین زیرساخت های مورد نیاز از ظرفیت های کشوری هم استفاده شود.

جواد قناعت، امروز پنجشنبه 25 فروردین در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی افزود: صحرای طبس بیانگر قدرت پوشالی استکبار جهانی است لذا موزه ملی استکبارستیزی که در این محل احداث می شود باید بین المللی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: آمریکایی ها بعد از تسخیر لانه جاسوسی در تهران عملیاتی را با عنوان پنجه عقاب طراحی کردند تا در مدت مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موفقیت بین المللی را کسب کنند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: آن زمان جمهوری اسلامی تازه تاسیس شده و بسیاری از نهادها هنوز شکل نگرفته بود لذا امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار نداشتیم و در قبال حمله نظامی آمریکا به فرموده امام راحل شن ها مامور خدا شدند و منجر به شکست مفتضحانه در صحرای طبس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه ملی استکبارستیزی در طبس ظرفیت بین المللی شدن دارد

موزه ملی استکبارستیزی در طبس ظرفیت بین المللی شدن دارد