مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-14اجتماعي

27 همایش آموزشی کاربران آسیب پذیر جاده ای در اردبیل برگزار شد


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 27 همایش آموزشی برای حساس کردن کاربران آسیب پذیر نسبت به خطرات احتمالی جاده ای در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلطانی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای حساس سازی کاربران آسیب پذیر جاده ای به رعایت مقررات عبور و مرور ایمن، 27 همایش آموزشی برای کاربران آسیب پذیر جاده ای در 27 روستای حاشیه راه استان اردبیل در سال گذشته برگزار شده است.

وی نداشتن کلاه ایمنی و ضربه به سر را از مهمترین عوامل مرگ ومیر در بین موتور سواران عنوان کرد و گفت: به همین منظور در سال گذشته تعداد 429 عدد کلاه ایمنی و شبرنگ مخصوص موتورسیکلت به راکبان موتورسیکلت اهدا شده است.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه عدم دیده شدن عابران پیاده و ادوات کشاورزی و وانت بار در تاریکی شب یکی دیگر از عوامل تصادف است، افزود: 365 عدد چراغ قوه به عابران پیاده، 154 بسته شبرنگ مخصوص وانت بار به رانندگان وانت بار و همچنین 236 بسته شبرنگ مخصوص ادوات کشاورزی به رانندگان ادوات کشاورزی در سال 1400 اهدا شد.

سلطانی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروهای زحمتکش راهداری در نگهداری راه و زیرساخت های آن، حمل اضافه بار تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 همایش آموزشی کاربران آسیب پذیر جاده ای در اردبیل برگزار شد

27 همایش آموزشی کاربران آسیب پذیر جاده ای در اردبیل برگزار شد