مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-14سياسي

حضور 280 دانشجوی معلم در مناطق محروم ایران


مشاور وزیر آموزش و پرورش از حضور 280 دانشجو معلم در مناطق محروم طی ایام شیوع ویروس کرونا یاد کرد و گفت: این حرکت جهادی در قالب طرح «رسام» به صورت جدی تر دنبال خواهد شد چراکه مورد استقبال رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، طرح جهادی رسام  رسالت سبز امروز معلم، صبح امروز با حضور حمیدرضا خان محمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، حسن محمدپور رییس دانشگاه های فرهنگیان استان قم، جواد رفعت نژاد مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم در سالن همایش خانه معلم برگزار شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور در این مراسم بیان کرد: طرح جهادی رسام مورد استقبال رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش است، آن ها خواستند که به شما اعلام کنم با قدرت پای کار باشید و دست از تلاش جهادی برندارید.

وی افزود: ادبیات جهاد یعنی ناامید نشدن و در راه تعلیم و تربیت موانع و مشکلات زیاد است که نباید با وجود آن ها ناامید شد؛ وقتی کرونا آموزش حضوری را تعطیل کرد دشمن به دنبال این بود که در تلفن همراه و فضای مجازی دیدگاه دانش آموزان ایران را عوض کند و خط فکر آنها را تغییر دهد اما جهادگران با از خود گذشتگی مقابل این نقشه شوم دشمن ایستادگی کرده و نگذاشتند که آموزش و تحصیل از چرخه کشور عقب بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 280 دانشجوی معلم در مناطق محروم ایران

حضور 280 دانشجوی معلم در مناطق محروم ایران