روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته استبه گفته مدیرعامل بیمه رازی، روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته است. - اخبار شرکت ها؛ علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در نخستین سالگرد چاپ شماره روزنامه رازی، اطلاع رسانی دقیق به موقع و اثر گذار را یکی از مولفه های اصلی بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت ها دانست. به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در روزجاری چهارشنبه 24 فروردین ماه ، روزنامه رازی یکسالگی خود را پشت سر گذاشت، در همین رابطه دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی یادداشتی را به شرح زیر نگارش کرده است: به نام خدا یکی از مولفه های اصلی در بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت ها ، اطلاع رسانی دقیق، به موقع و اثرگذار است و یکی از اصلی ترین مشتریان بیمه رازی ، سرمایه انسانی آن است. روزنامه رازی توانسته در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته باشد و لذا از مدیر و همکاران محترم روابط عمومی بیمه رازی قدردانی می نمایم. بر اساس این گزارش، شماره نخست روزنامه رازی در تاریخ 24 فروردین 1400 با هدف ارتقاء سطح آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به چاپ رسید و امروز بعد از گذشت 365 روز و چاپ 128 شماره از این روزنامه به یک سالگی روزنامه رازی رسیدیم. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |