مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 16:522022-04-14ورزشي

باید با تمام توان از کادر فنی سپاهان حمایت کنیم


باید با تمام توان و ظرفیت از کادر فنی و به خصوص سرمربی و باشگاه سپاهان حمایت کنیم چرا که یک مربی اصفهانی و اسطوره سرمربی تیم ما است، - محمد یاوری، کارشناس فوتبال، در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص شرایط تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: سپاهان در نیمه اول بازی با پاختاکور اصلا در حدی که از این تیم توقع داشتیم نبود، شرایط تاکتیکی و تیمی در این نیمه خوب نبود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم توانستند با برگشتن به بازی هم گل خورده را جبران کنند و هم با نتیجه خوب بازی را ببرند، این نشان دهنده این است که اگر در سپاهان یک سری فاکتورها رعایت و دیده شود می تواند هر حریفی را به همین شکل مغلوب کند.

کارشناس فوتبال افزود: طبیعتا توقع بر این بود که در بازی دوم هم چنین شرایطی دیده شود، با وجود این که می دانیم الدحیل تیم تازه واردی نیست و با تجربه است، اما پیش بینی می کردم ما  آن ها را غافل گیر کنیم که برعکس شد، دلایل زیادی داشت که کادر فنی حتما تحلیل خوبی خواهند داشت.

یاوری تصریح کرد: از نظر من از دقیقه 60 به بعد تیم سپاهان هم از نظر بدنی و هم تنفس کم آورد، به خصوص بعضی از بازیکنان مثل شهریار و احمدزاده که از دقیقه 60 به بعد دیگر توان کار کردن نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با تمام توان از کادر فنی سپاهان حمایت کنیم

باید با تمام توان از کادر فنی سپاهان حمایت کنیم