مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 16:572022-04-14سياسي

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه مطالبه مردمی/کتابخوانی اولویت باشد


فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کتابخوانی باید در اولویت باشد، بر تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه که یک مطالبه مردمی است تاکید کرد.

- ، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه بعد از ظهر پنجشنبه در نشست انجمن کتابخانه های شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: اگر کتابخوانی در اولویت کارها قرار گیرد، در تمام بخش های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برنده میدان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مهمترین بخش مدیریتی جامعه است، افزود: مشکلات فرهنگی و حل آن اولویت اصلی است زیرا سر چشمه اکثر مشکلات فرهنگی است و در این راستا نباید از تأثیر کتاب و کتابخوانی غافل شد چون هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر راهکارهای گسترش سرانه مطالعه، تصریح کرد: باید از نویسندگان، فرهیختگان و تمامی دست اندرکاران و مسئولین در ارتقای کیفیت و کمیت فرهنگ مطالعه بهره ببریم و راهکارهای گسترش فرهنگ کتابخوانی را بررسی کنیم، لذا ما در قبال فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی مسئول هستیم.

وی با اشاره به وضعیت ساختمان کتابخانه مرکزی استان که پروژه به صورت تعطیل درآمده است، بیان کرد: باید برای شروع به کار و تکمیل ساختمان کتابخانه مرکزی کرمانشاه همت مضاعف صورت بگیرد و پیگیر مشکلات آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه مطالبه مردمی/کتابخوانی اولویت باشد

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه مطالبه مردمی/کتابخوانی اولویت باشد