مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 16:572022-04-14اقتصادي

️سرقت 10 میلیارد تومان تجهیزات جاده ای کرمانشاه طی سال گذشته


️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ️سرقت 10 میلیارد تومان تجهیزات جاده ای کرمانشاه طی سال گذشته خبر داد.

- با اشاره به اینکه در 12 ماهه سال گذشته روند سرقت علائم و تجهیزات در سطح محورهای اصلی، شریانی و بزرگراه ها استان افزایشی بوده، اظهار کرد: این مسئله چالش هایی را در زمینه ایمنی کاربران جاده ای ایجاد کرده است.

وی با اشاره به خسارت سه میلیارد و 250 میلیون تومانی سرقت تابلوهای اطلاعاتی در استان کرمانشاه، افزود: علائم جاده ای بیشترین آمار سرقت را در این زمینه دارند و به لحاظ ریالی نیز بیشترین خسارت مربوط به سرقت علائم ایمنی، ترافیکی است.

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال گذشته 30 دستگاه چراغ چشمک زن با برآوردی ریالی 810 میلیون ریال، 520 متر تابلو اطلاعاتی حدود 26 میلیارد ریال، 2 هزار و 500 عدد علائم هشداری، ایمنی، ترافیکی و… با برآورد ریالی حدوداً 32 میلیارد و 500 میلیون ریال مربوط به سرقت علائم ایمنی راه ها است.

کرمی گفت: در زمینه روشنایی راه ها 540 متر کابل برق با برآورد ریالی 378 میلیون ریال، 2 دستگاه ترانسفورماتور برق حدوداً 600 میلیون ریال به سرقت رفته است که با در نظر گرفتن حفاظ برای ترانسفورماتور و تابلوهای برق از اقداماتی است که برای جلوگیری از سرقت تجهیزات انجام شده که سار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️سرقت 10 میلیارد تومان تجهیزات جاده ای کرمانشاه طی سال گذشته

️سرقت 10 میلیارد تومان تجهیزات جاده ای کرمانشاه طی سال گذشته