مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-14سياسي

امام جمعه قشم: مسئولین در ماه مبارک رمضان تقوای سیاسی پیشه کنند


راه حل توسعه و پیشرفت از مسیر همدلی و مشی تواضع می گذرد و مسئولین و مومنان باید با تاسی از این منش، در ماه مبارک رمضان تقوای سیاسی و اجتماعی پیشه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر پنجشنبه و در آیین جزء خوانی قرآن کریم در قشم بیان کرد: مسئولین و مومنان تقوا پیشه کنند و همچنین باید از نصیحت های قرآنی همچون آیه 63 سوره فرقان درس گرفته و از انتشار کلام هایی که موجب تشتت و دلخوری می شود، پرهیز کنند.

وی با اشاره به نقش فروتنی در حل مشکلات جامعه امروزی بیان داشت: مومنان باید هم زبان و همدل باشند و تا جای امکان سعی کنند با استفاده از ظرفیت های قرآن کریم و برکات این ماه، در رشد کمال و نزدیکی امت اسلامی و تقرب به خداوند متعال پیشگام شوند.

امام جمعه شهرستان قشم همچنین ماه رمضان را فرصتی مناسب برای انسان سازی و آمورزش گناهان برشمرد و افزود: با استفاده از محافل قرآنی، برگزاری نمازهای جماعت و حضور در لیالی قدر می توان افزایش ایمان و روحیه معنوی و انس بین برادران و خواهران ایمانی را رقم زد.

به گزاری فارس، در این آیین روخوانی قرآن کریم، تعداد کثیری  از برادران و خواهران به صورت جمع خوانی با 4 قاری منطقه ای و یک قاری بین المللی به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قشم: مسئولین در ماه مبارک رمضان تقوای سیاسی پیشه کنند

امام جمعه قشم: مسئولین در ماه مبارک رمضان تقوای سیاسی پیشه کنند