مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 17:472022-04-14فرهنگي

برای هر 3نفر یک جلد کتاب در کرمانشاه داریم


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه سرانه هر نفر یک جلد کتاب است، گفت: برای هر سه نفر یک جلد کتاب در شهرستان کرمانشاه داریم.

- ، پژمان ابراهیمی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کرمانشاه بعد از ظهر پنجشنبه در نشست انجمن کتابخانه های شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: در شهرستان کرمانشاه 25 باب کتابخانه عمومی وجود دارد که از این تعداد 19 باب شهری و 6 باب روستایی است.

وی تعداد منابع در 25 باب کتابخانه را 384 هزار و 347 نسخه کتاب اعلام کرد و افزود: برای هر سه نفر یک جلد کتاب در شهرستان کرمانشاه موجود است، که این بر اساس سرانه استاندارد باید برای هر یک نفر یک جلد کتاب وجود داشته باشد.

رییس اداره کتابخانه های شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی 10 هزار و 593 نفر شرکت کننده در شهرستان کرمانشاه داشته که نسبت به سال گذشته 29 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: تعداد 24 هزار نفر از جمعیت شهرستان کرمانشاه عضو فعال کتابخانه های عمومی شهرستان کرمانشاه هستند که این آمار قبل از کرونا 47 هزار نفر بود و امیدواریم با فعالیت مؤثر کتابخانه های عمومی عضو فعال کتابخانه ها افزایش یابد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: مقدار 16 هزار و 180 متر مربع در شهرستان کرمانشاه زیربنای کتابخانه داریم که برای هر نفر 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای هر 3نفر یک جلد کتاب در کرمانشاه داریم

برای هر 3نفر یک جلد کتاب در کرمانشاه داریم